این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

طاعات قبول

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 833
بازدید کل : 40501
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
طاعات قبول

 

 

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز


امیدوارم از همگی قبول باشه عبادات و طاعات


در شب های پر فیض قدر


و از خداوند میخوایم که حاجت قلبی همگی ما  رو به امید خودش بده 


امیدوارم ما رو هم فراموش نکرده باشن دوستان عزیز


دوستان انشا ا ....  فراموش نکنیم که به قول شاعر

 

حق شب قدرست در شب ها نهان


تا کند جان هر شبی را امتحان


نه همه شبها بود قدر ای جوان


نه همه شبها بود خالی از آن

 

 

یا علی    در پناه حق

 

 

دوستان یه فاتحه هم برای هموطنان عزیز که در زلزله جان خود را از

دست دادن بخونیم

 

 



نظرات شما عزیزان:

asra
ساعت8:34---18 شهريور 1391
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


nikishaparak
ساعت8:16---8 شهريور 1391
سلام رفیق
لینکت رو درست کردم
برو حالش ببر
راستی مرسی که به دل نگرفتی
تا یادم نرفته وب خیلی نازی داری من خیلی خوشم خیلی اومد
در پناه خدا


زهره
ساعت14:57---28 مرداد 1391
عزیزم لینک شدی

زهره
ساعت14:53---27 مرداد 1391
سلام قاصدک جون اگه دوستداری منوبااسم خاطره لینک کن
فقط اگه لینکم کردی بگو من باچه اسمس لینکت کنم قربانت


مهدی
ساعت11:39---26 مرداد 1391
خــــدایـــــا ؛

هیـــــچ تنهـــــایــــی رو اونقـــــدر تنهـــــا نکــن کــه بــه هــــر بـــی لیــاقتــــی بگــــه :

عشقــــــم …


حورا
ساعت17:22---25 مرداد 1391
بی بهانه در خاطرمی وفراموش نمیشوی
شاید دوست داشتن همین باشد…

saghi
ساعت1:25---25 مرداد 1391
دستت را در دستم بگذار ..
تا باتو ..
پروازی به بلندای آسمان داشته باشم ..
و از دریچه ی چشمان زیبای تو به فردا بنگرم ..
شاید از اندیشه هم گذشتیم ..
و به سرزمین محبت رسیدیم..
آنجاکه پروانه های عاشق ..
در گلزارهایش سردر پی هم میکنند ..
تا بارقص زیبای بالهایشان ..
زیبایی خیال ما را دوچندان گردانند ..
بگذار قلب کوچک من ..
در سینه ی پر مهر تو تپیدن آغاز کند ..
می خواهم با تو به فردا برسم ..
و با تو ..
مشق عشق را آغاز گر باشم ..


فروزنده غیاثی
ساعت1:08---25 مرداد 1391
منتظر حضورم

زهرا
ساعت23:31---24 مرداد 1391
زندگی هنگامه فریادهاست
سرگذشت در گذشت یادهاست
زندگی تکرار جان فرسودن است
رنج ما تاوان انسان بودن است ...


رز
ساعت17:16---24 مرداد 1391
عاقبت يكروز ما هم زين جهان پرميكشيم

باده رفتن ز دنيا را همه سر ميكشيم

بر كن و صد پاره كن اين جامه كبر وريا

وقت رفتن ما همه يك جامه در بر ميكشيم . . .


kiki
ساعت17:14---24 مرداد 1391
وقتی اسمان بلندم دست نیافتنی شد و مرد دلخوش بودم به اسمان کوتاهتر.پایین تر دست یافتنی تر ..............مرد و باز دلخوش کردم به اسمانی کوتاهتر و پایین تر ............مرد و مرد و مرد و اکنون در خاکی تیره و تار مردنی شدم کاش در ارزوی بلندم جان داده بودم

mina
ساعت15:40---24 مرداد 1391
سلام دوست مهربون
منم به مردم عزیزآذربایجان تسلیت میگم منو هم در غم خودتون شریک بدونید.


دخترک
ساعت15:20---24 مرداد 1391
همه آبهای دریاها هم نمیتوانند یک کشتی را غرق کنند

مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

بنابراین

تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

مگر اینکه شما اجازه بدهید . . .


فرانک
ساعت15:12---24 مرداد 1391
من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم ... او خطاهای مرا و من لطف اورا....!


زهره
ساعت15:04---24 مرداد 1391
به یک فرشته گفتم:برو معشوقم که عاشقش هستم را ببوس!! فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده!! به فرشته گفتم: معشوق مرا بوسیدی؟! فرشته گفت: نه نشد !! به فرشته فتم:چرا؟!فرشته مهربون گفت:دو فرشته هیچ وقت همدیگرو را نمی بوسنو


کاش یکم بارون بگیره
ساعت14:20---24 مرداد 1391
چقدر سخت است





همرنگ جماعت شدن





وقتی جماعت خودش





هزار رنگ است . . .


فروزنده غیاثی
ساعت13:55---24 مرداد 1391
سلام
تا دلی آتش نگیرد حرف جانسوزی نگوید
حال ما خواهی اگر از گفته ی ما جستجو کن

با پستی در باره ی زلزله چشم براه دیدارم


فاطمه
ساعت12:44---24 مرداد 1391
بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود ...

ما راهمان جداست

این ابرها تا می توانند ببارند ،

ما چترمان خداست


arezoo
ساعت11:37---24 مرداد 1391

دوستان خوب خوشه هاى مرواریدند،، که داشتن آنها شوکت،، صحبت آنها ثروت،، دیدنشان عزت،، وکردنشان سراسر لذت است!!


arezoo
ساعت11:35---24 مرداد 1391
مانند شیشه
شکستنـــــم آسان بـــود . . .
ولی
دیگـــر به مــن دست نزن
این بار زخمی ات خواهم کرد


mehraban
ساعت8:51---24 مرداد 1391

خیلی ها برای لذت بردن از زندگی ، گذشته ی خود را رها می کنند و می گویند: امروز

انگار نخستین روز عمر منه!

اما من ترجیح می دهم که بگویم امروز آخرین روز از زندگی منه و میخواهم از لحظه

لحظه ی آن استفاده کنم گویی که فردایی در کار نیست..........


خداوند به بازماندگان این ضایعه عظیم صبر و به جانباختگان مامنی در بهشت عنایت کنه آمین یا رب العالمین


٠•●مــــــــــن و تنهـــــــــایی●•٠
ساعت4:16---24 مرداد 1391
بَــد دردیـســتـــ بیـــــ کــَـسـی ...

میــ آیــیــ درد و دل کنــیـــ...

کــَـسـیـــ نـیــسـتـــ...

میــ آیــیــ حــرفـــ بــزنــیـــ...

کــَـسـیـــ نـیــسـتـــ...

میــ آیــیــ عـــِـشــقـــ بــــوَرزیـــ...

کــَـسـیـــ نـیــسـتـــ...

خــُـدایـــا ایــن آغـــازِ هــمــانـــ داســـتـانیـــ ستـــ...

کـــ ه همـــیـــشـه جــُـز تـــو

کـــسیـــ نیـــسـتــــ؟؟؟


تارا
ساعت4:02---24 مرداد 1391
بـــه دلـــ ـــم مــی گـــویــ ـــم. . .



آن یـــوســ ـــفی هـــم کــه بــازگـــشـتـــ



بـــه کنـــعانـــش



اســ ـــتثــنا بــ ـــود. . .



تـــو غمــ ـــت را بخـــ ـــور. . .


دوست
ساعت2:15---24 مرداد 1391
سلام

کلبه تون خیلی زیباست . من شما رو لینک کردم .شما هم اگر دوست داشتید ما رو لینک کنید .
خوشحال میشم به گلستان ما هم سر بزنید .


فروزنده غیاثی
ساعت0:18---24 مرداد 1391
سلام
دلی که مهربان است ،خدا با اوست و چه لذت بخش است با صاحبدلان همراه بودن .پایدار باشی همدل


زهره
ساعت22:02---23 مرداد 1391
سلام خیلی وبت قشنگه باشه حتما فاتحه روبرای اونا می خونم
خوشحال می شم بهم سر بزنی


هانیه
ساعت21:44---23 مرداد 1391
واقعا خیلی متاثر شدم
ما هم قلبمون با شما می لرزه
خدا کنه دیگه تکرار نشه


کاش یکم بارون بگیره
ساعت18:24---23 مرداد 1391
سلام حاج اقا خوبین...



ببخشید من از اینترنت ایرانسل استفاده میکنم بعضی مواقع سرعتش خیلی پایین میاد نمی تونم وبتون رو باز کنم...


کاش یکم بارون بگیره
ساعت18:22---23 مرداد 1391
چـقـــــدر سخــــت اســـت،

کـه لبـــریـــز بـاشی از ” گـفـتـــــن ”

ولــی ….. در هـیـــــــچ ســویـــت محـــرمـی نبـاشد . . .


از هر دری سخنی
ساعت18:17---23 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
طاعات و عبادات شما قبول باشه
امیدوارم بهترین تقدیر برای شما در این شبهای مبارک رقم خورده باشد.


پریچهر
ساعت16:17---23 مرداد 1391
سلام
طاعات و عبادات قبول حق

انشالله



آمین


saghi
ساعت14:33---23 مرداد 1391
تنها شاهد ِ اشکهای بی شمار ِ من اینجاست!
با قامتی بلند
و جارویی که از هجوم هیچ بادی آشفته نمی شود!
فهمیدی که از که سخن می گویم؟
رفتگری که همیشه لبخند می زد
و در ازای ِ زباله های سُربی که به دست داشت،
از ما ماهیانه نمی خواست!
هنوز هم بر همان سکوی سفید ِ مر مر ایستاده است!
اینجا بوی پرسه های پریروز مرا می دهد!
بوی شعرهای شبانه!
بوی سکوت و بی صبری...
به یاد داری؟ بی بی ِ باران!
گفتم: تا تو بیایی،
تمام ماشینهایی را که از کناره ی پارک می گذرند می شمرم!
تو گفتی: زمان ِ آمدنم،
از حساب ِ ساعت و تقویم خارج است!
دلم اما آسوده بود!
می دانستم هر بار که از کنار ِ چهارچوب ِ چمنها بگذری،
صدای مرا خواهی شنید:
« - سلام! خورشیدک ِ من! »
حالا هم دلم آسوده است!
می دانم،
هزار سال هم که از ترنم ترانه هایم بگذرد،
هر کس این تندیس ِ صامت ِ جارو به دست را بنگرد،
صبر من و سکوت ِ تو را
به یاد خواهد آورد!
می دانم!


٠•●مــــــــــن و تنهـــــــــایی●•٠
ساعت14:23---23 مرداد 1391
بی رویت آینه کدر خواهد شد

آهم در شهر منتشر خواهد شد

چون بمبی ساعتی دلم در سینه

با تاخیر تو منفجر خواهد شد


دخترک
ساعت11:38---23 مرداد 1391
سلام
طاعات و عبادات شما قبول حق


پاک کن برای کسانی است که خطا میکنند

اما بهتر آن است که بگوئیم

پاک کن برای افرادی است که مایل به تصحیح اشتباهات خود هستند . . .


سميه
ساعت10:49---23 مرداد 1391
مترسک را دار زدند ،

به جرم دوستی با پرنده ..

که مبادا تاراج مزرعه را به بوسه ای فروخته باشد ;

راست می گفتی که اینجا قحطی عاطفه است .


فرانک
ساعت10:44---23 مرداد 1391
- رمضان آمد و روان بگذشت ………. .

بود ماهي به يک زمان بگذشت

شب قدري به عارفان بنمود .......... .

اين معاني از آن بيان بگذشت


mahsa
ساعت9:52---23 مرداد 1391
استعداد عجیبی در شکستن داری....





قلب...غرور...پیمان...





استعداد عجیبی در نشستن دارم....





به پای تو...به امید تو...در انتظار تو....



مـــژده
ساعت9:52---23 مرداد 1391
گاهي بــه خـــاطـرش
.
مـــانـدن را تـحـمــل کن
.
.
رفتن از دست “همـــه” برمي آيد . .


سینا
ساعت4:25---23 مرداد 1391


خوبی بادبادک اینه که

می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده

ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده .


elnaz
ساعت1:12---23 مرداد 1391
برایت دعا میکنم خدا از تو بگیرد آنچه را که خدا را از تو میگیرد.

فروزنده غیاثی
ساعت1:06---23 مرداد 1391
سلام
دیشب به دیار یار رفتم
دل خسته و بیقرار رفتم
چون بلبل عاشق و پریشان
درمانده پی نگار رفتم
در کوی حبیب چون رسیدم
شرمنده خجل سرک کشیدم
...........................
قبول باشه پرواز دلت به کوی دوست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:" قاصدک ", :: 1:50 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان